nove stvari...

- skripte za hrvatski, povijest, filozofiju, pig, geografiju, biologiju...
- odgovori iz mature za pig, fiziku, matematiku (teorija), informatiku...

sve to ovdje:

skripte:
biologija
filozofija
hrvatski
povijest
geografija

mature:
sve od navedenih, pa što kome treba...



ponedjeljak, 09.04.2007. u 02:12 ][ 11 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (3)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


gradivo 2. polugodišta 4. razreda srednje. matura - pitanja, odgovori... skripte po predmetima... uglavnom program za gimnazije a može i ostalo... evo od mene mala pomoć za učenje.
sretno svim maturantima (uključujući i mene) :)

ako netko ima želje nešto dodati, nešto što bi svima pomoglo, neka slobodno pošalje na moj mail anamariatomic@yahoo.com, i sve će bit objavljeno sa posebnom bilješkom tko je napisao i zahvalom!


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
moj dragi, najdraži :)

razne skripte po predmetima

još skripta i mature...



Trenutni sadržaj bloga:
1. pitanja i odgovori za maturu iz hrvatskog jezika
2. gradivo iz politike i gospodarstva (za 2. polugodište) + cijelo gradivo pig-a
3. skripte po predmetima
4. mature po predmetima
materijali za maturalne radove:
5. portugal
6. Bankarstvo
7. Siromaštvo

8. neki odgovori za maturu iz engleskog
9. materijal za odgovore na maturu iz povijesti



Image hosting

Image hosting




moje srce, moja duša, moj život je...
cerekDRAGANcerek


ZA SVE MATURANTE!!!